Veelgestelde Vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd is 2 - 3 dagen.

 

De verwachte levertijd is verstreken, waar zal mijn bestelling zijn?

In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het bezorg proces. 

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Aarzel  alstublieft niet contact met ons op te nemen.

 

Ik mis enkele producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Wanneer je meerdere producten heb besteld, dan kan het zijn dat deze in verschillende pakketjes worden opgestuurd. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor het versturen van een pakket bedragen € 6,95 per bestelling voor België en 7,95€ voor Nederland

Bij een bestelling boven de € 35,- nemen wij de bezorgkosten voor onze rekening.

  

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. U kunt elke bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren zonder opgaaf van reden.

 

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Bent u niet tevreden over uw bestelling, dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en tags te worden geretourneerd. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd voorzien te zijn van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen op je rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier << te downloaden

 

Waar kan ik mijn Track en Trace code vinden?

Op deze Track & Trace-pagina kun je je e-mailadres en ordernummer invullen om je pakket te volgen.

 

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Zodra uw pakket bij het postorderbedrijf is aangekomen, is de Track en Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen beide kan zijn.

 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met onze klantenservice via de contact pagina